Merhaba hanımlar. Herkese iyi günler öncelikle. 1 haftadır günüm geçti kendim test yaptım negatif. Ve 1 haftadır da her gün ağrım oluyor. Her an adet olacakmışsın gibi bi ağrı olur hissedersin ya aynen öyle. Kendim test yaptım negatif. Acilden gitsem bunun için bakarlar mı acaba? Kadın hastalıklarına randevu bulamıyorum. Daha öncede 10 gün gecikmem olmuştu. Ama dediğim gibi olacakmış gibi oluyorum karnımın ağrısından hissediyorum olamiyorum. Lazere gidiyorum başlayalı 4 ay oldu. Ondan kaynaklı olabilir mi acaba?