Memede ağlıyor uyurken ağlıyor kucakta ağlıyor pış pış yapıp elimizde sağa sola salıncak gibi sallayınca susuyor sadece kolik olmak böyle birşey mi neden böyle oluyor bugün 15 günlük doğduğu saatten beri böyle 1 yaşında kızım var artık gerçekten ikisine aynı anda bakmak beni çok yoruyor varmı benimle aynı durumda olup bir çözüm bulan Allah rızası için yardım edin yemek yerken bile uyuyorum artık çok yoruldum 🥲🙏 şimdiden teşekkür ederim