Fatih-s Hanımlar oğlum 6 ay 13 günlük. Mamayla besleniyor ve artık ek gıdaya da geçtik. Yalnız doğduğundan beri beşiğinde ve ayakta sallanmaya maruz kaldı( maalesef büyükler tarafından 🤦🏻♀️) Ben de artık bu durumdan sıkıldığım için uyku eğitimi vermem gerekiyor çünkü çok kalitesiz uykuları. Uyku eğitimi perilerinin acilen ışınlanması lazım 👋🏻 Sizin fikirlerinizi almak için bu postu açtım. Haydi bekliyorum sallamayı nasıl bıraktırırım😓🫢
azra22 Fatih-s trendyolda hamak satılıyor, onun içində bebek cabuk uyuyor bende yeni aldım, hareket edince sallanihor o da uyuyor, ala bilirsiniz, bide uyku eğitimi verenler var instagramda biraz pahali bence ama ise yariyormus sordum ben
mustafayamaninannesi Fatih-s aynı şekilde bebeğim asla bırakamadık 16 aylık olduk bende buralarda bekliyim
Burcusimaaaayy Fatih-s merhaba ben başladım bugün ilk kucagim da mayistirdim tam dalmadan yatağa koydum. Ağladı 5 dk falan ama pis pis yaparak uyuttum. Çok kararliyim inşallah devamı gelir.
mustafayamaninannesi Fatih-s kız valla park yatakta sallanıyor bide ayak istemez asla 16 aylık 13,5 kilo bebeği salla park yatakta gece uyanır sabaha kadar salla çok denedim sonuç alamadım katılarak ağlaması kendine zarar vermesi bıraktım oluruna mecbur🤷♀️
Fatih-s mustafayamaninannesi ahh yaa🤦🏻♀️ Ya çok zor gerçekten nasıl başarıyorlar sallamadan baştan beri uyutmayı ben şaşıyorum. Bi de biz gazlı bi bebektik maalesef . Olucak inşallah ya olucak inanıyorum ben🙄
mustafayamaninannesi Fatih-s inan eskiden mamasını içer uyurdu ama annem salla gazı gider eşim sallayalım rahat uyuyor dedi dedi 16 aydır sallıyoruz sallamak hiç iyi bişey değil hem kendi için hem bizim için 🤷♀️
Fatih-s src414141 bi kere öyle yaptım uykusu geldiğini farkettiğim de iki kere katılınca aldım kucağıma en sonunda dayanamadım salladım ayağımda küt gitti 😒
src414141 Fatih-s emzikle sakinlesiyor benim kızım ben sallamiyorum artık yanında duruyorum emziğini düşürunce veriyorum biraz piş piş yapıyorum dalıyor çok şükür