Oğlum 20 aylik en son yeni doğduğunda sarılık için kanı alındı o zman bile damarı zor buldular . 1 yas kontrolünde götürdüm doktor kan istedi bi kaç kere denediler soktular iğneyi içinde oynattilar ama benim yüreğim dayanmadı bu iki kere böyle oldu bizlik bi durum yok damarı ince diyorlar. Doktor bi baksak kanına kendi için daha iyi aglasada yapacak bisey yok diyo ama ben bayılacak gibi oluyorum . Herseyden yedirmeye çalışıyorum ama ayak tırnakları kırıldı ikiye hemde çok kötü belliki bisey eksikliği var doktora götürsem kanina bakmadan bilir mi. Yada böyle damarı ince olup kanını verebilen var mi