F-Duru26 Kızlar bebeğim 3 ayına girecek salya çıkarması ve elini ağzına götürmesi çok olmaya başladı normal mi bu süreçte. Karnı tok oluyor emdikten sonra, önce fark etmeksizin sokuyor ağzına deneyimli olanlar yazabilir mi
TahinliKek F-Duru26 bizde de aynı durum var. 2. Aydan beri inanılmaz salya oluyor bazı günler. Eli de hep ağızda. Doktorumuz normal olduğunu söyledi
la_leomer F-Duru26 sizin yine iyi 2 aydan sonra başlamış bizim 1 ay 11 günlük eli hep ağzında salyasida yeni başladı emzik verdim elini yemesin diye emziği atip elini emiyor
eserekli_kiz11 F-Duru26 bunu okurken ayni anda bebegmn elini agzindan cekmem 😂😂 bizde 3 ayligiz bizdede ayni durum var
Wanderlust F-Duru26 Asmininannesi04 la_leomer mA_06 ellerini kesfediyor acliktan veya disten degil ileride ayaklarini da agzina sokucak duan oral donemde oldugu icin herseyi once agziyla kesfediyor endise etmeyin cok normal
poyrazveannesi55 TahinliKek Benim oğlum da öyle yaa hele bazı günler kaç sefer üstünü değişiyorum o derece salya akıyor elleri sürekli ağzında doktorum bana da normal dedi demek ki normalmiş 😂😂 herkeisn bebesi öyle
Asmininannesi04 Bizimde öyle salya yok ama elini aşırı şekilde ağzına goturuyo ve sert bı sekilde yapiyo hunu 3 ay 5 günlük acaba dişleri mi kaşınıyor diye düşünüyorum ama imkansız çok küçük değilmi
mA_06 2 ay 10 gün olduk 1 haftadır aynı şekilde aşırı salya eli agzinda dişlik ağzında gıcır gıcır kasıyor, kehribar taktik dün biraz daha iyi sanırım dış cikaracak
mA_06 F-Duru26 bizde salya inanılmaz azaldı ama eli agzina tabiki gidiyor yine ama sürekli mız kızdı biraz daha rahatladı sertifikalı aldık biz her 6 ay da bir toprağa gommeniz lazım
yareninannesiiii F-Duru26 normal benimki de öyleydi emzik alınca bıraktı sürekli elini emer salyası eksik olmazdı 7. Aydayız bıraktı salya da akmıyor