Kullanan var mı annelerim? Doktoruma danışarak saçıma ombre yaptırdım. Yıkanınca dipler turuncu oldu. ☹️ Mor şampuan kullanıyorum üçtür bana mısın demedi henüz. Devam etsem bebeğime zararı olur mu diye çekiniyorum. Zaten güya ombre yapıldı ama cila sırasında diplere değdi. Yardımcı olur musunuz ?