İyi günler hanımlar ufak bir sorunum var. Büyük bir peluş ayıcığım var 150cm. Sert ayakta dik duranlardan. Bunların temizliğini nasıl yapıyorsunuz. Sabunlu bezle silsem tüylerinin yumuşaklığı gidecek gibi görünüyor. Var mı çözüm önerileriniz. Şimdiden teşekkür ederim.