Zeynep_adem58 merhaba, bende son olan yani 3.fotoğraf ama 4 yazan çok güzel çok begendim hol de çok şık durur, 1. Olanı balkona falan tercih edebilirdim koridor halısı asla değil. 2. De guzel oda bana mutfağa serilse daha iyi olur gibi geldi tercih sizin 🤗