Hilal096 Hep ağda yaptım lazere gittim yarım kaldı epilasyon aletim var cesaret edemiyorum nedense acı eşiği cokmus aynı zamanda mahvediyormus teni siz hangi işlemi önerirsiniz ?
Wanderlust Hilal096 bence lazer yaptirin. universiteye gittigim gibi lazer yaptirdim hic bir daha tuy sorunum olmadi bacak ve kol altimda 14 sene oldu kesin cozum her ay agda acisi cekicegime 10 seans lazer acisi ceker kurtulurum dedim iyi ki de yaptirmisim
Selma-aygun37 Hilal096 ağda yapıyorum sonrasında kalanları da epilatorle alıyorum önce ağda yaptığım için zaten uyuşmuş oluyor epilator acitmiyor
Goktugalpsmom Merhaba kesinlikle ağdayi öneririm. Özel bölgemi makina ile alıyorum hiç memnun değilim açıkçası. Erkenden çıkıyor jiletle alınmış gibi🙏
Hilal096 Goktugalpsmom peki ben agdayla almaya çalıştım kızardı ve çekmedi özel bölge için ayrı mı var ağda
F-Duru26 Merhaba ikiside aynı acıda ağda da çabuk bitiyor temizlik makine ugrastiriyor ve kıl dönmesi yapıyor. Ben bikini bolgemi ağda ile alırdım makine ile aldım çok kötü acıdı zar zor aldım sonra kıl dönmesi başladı pişman oldum ağda en temizi her yönden
F-Duru26 Hilal096 rulo şeklinde değil ağda kazaninda ısıtıp spatula ile sürüyorlar bikini bölgesine. Farklı ola da vardır belki şuana kadar ben hep böyle karşılaştım
yagmurmeirefe Wanderlust merhaba ben lazere başlayacağım şuan ama herkes farklı bir şey söylüyor kafam çok karıştı ilk 1sene cok iyi fakat sonra daha fazla çıkıyor gibi 10seansta bitmiyor gibi bende bir an önce gidip kurtulmak istiyorum artık
Wanderlust yagmurmeirefe bilemiyorum ben universitedeyken gitmistim bir daha hic ne agda ne epilasyon yaptirdim bu kadar sene gecti kendime yaptigim en iyi yatirim diyebilirim 😍 herkesin kil yapisi farkli benimkisi tamamen bitti 🤷🏻♀️