eylul16- ben de aynısını yaşadım ama oturup beklemek gerçekten fayda değil. Hemen gidin doktora. Bazı çocuklarda yalancı otizm olabiliyormuş ya da otizme yatkınlık olabiliyormuş. Doktorumuz dedi ki bize, çok silik belirtiler var evet, teşhis koymak için çok erken. Ama oturup beklerseniz belki bu belirtiler kaybolacak belki de artacak. O yüzden riske atmayalım hemen özel eğitime başlayın, dedi. Biz de başladık ve gerçekten çocuğumuz çok değişti. Henüz başlayalı 1.5 ay oldu ve çocuk resmen normale döndü diyebilirim. Göz teması vardı zaten çok iyiydi, ama şimdi aşırı anlamlı bakıyor. Al- ver yapmıyordu artık yapıyor. Anlamlı kelimesi yoktu artık anne diyor mesela.