Merhaba güzel anneler ben çok zor bi hamilelik süreci geçirdim aşı konusu detaylı araştıramadım rota virüsü alışını öğrendiğimde 4,5 aylıktık ve artık yaptıramıyoruz size sorum 5. Aydan itibaren normal olması şart olan aşılar dışında yaptırmamı önerebileceğiniz başka aşılar var mı? Deneyimlerinizi paylaşır mısınız?