Kızlar bebeğimin testi pozitif çıktı ilk gün çok huzursuzdu hep inliyordu uyumaya çalışırken iştahı da yok tabi 🙁 sonra ateşi hep 37-38 lerde seyretti diğer günün sabahı çok ateşlenince acile götürdük hemen fitil verildi ara ara ılık duş aldırıp fitil veriyoruz ateşi oldukça bugün 2. Gün ilk güne göre daha iyi ama hali yok ve ara ara şiddetli öksürüyor 😞 ben ise çok kötüyüm doğru düzgün ilgilenemiyorum hep babası bakmaya çalışıyor ne zaman geçecek bu illet hastalık 😞 çok küçük olduğu için elden de birşey gelmiyor sütümde çok fazla yok. Mama- anne sütü ilerliyoruz zaten