balimbalim önce çocuk doktoruna götürün o gerekirse nöroloğa yönlendiriyor zaten ya da direkt de alabilirsiniz randevu içinizde şüphe varsa onu kurup kaldırmaktansa onay almak emin olmak her zaman daha iyidir. Ama emeklemek gelişim basamağı değil diyor doktorlar hep, önemli olan oturabilmesi. Direkt yürümesi çok normal. Ama içimde şüphe varsa emin olmadan rahatlamam😊 geçmiş olsun