Gezginanne35 ücretli. Ben iki senelik evliyim, evlenmeden önce götürdüklerinde 200 lira veriyorum demişti yengem. O da muayene ücreti olarak değil, bağış olarak geçiyormuş. Devlet hastanesi ya ücret alınmadığı için heralde. Şu an ne kadardır bilmiyorum. Ama gitmenizi tavsiye ederim. Benim yeğenimde üfürüm vardı. Kalbini besleyen bi damarı gelişmemişti. On aylık kadarken kasığından anjiyo oldu, biraz büyüdüğünde kaç aylıktı hatırlamıyorum ama o zamanda açık kalp ameliyatı oldu. Zülal hanım yaptı operasyonlarını. O zaman ameliyat için bıçak parası 1500-2000 lira arası vermişlerdi abimler.