2 yaşını geçti önce yavaşça gündüz emmesini azalttım sadece uyurken emmeleri kaldı bi süre sonra gece uykurken emmesini bıraktırdım tabi kesmeden çook önce gece uyandığında emmesini de kesmiştim şuan sadece öğle uykusu kaldı onu da zamanla bırakacağım süreç uzun oldu ama ikimizde mutluyuz biranda kesmek istemiyorum zaten konuşunca anlıyorlar ısrar ederse oyunlarla ya da sevdiği yiyeceklerle oyalayın