8 ay 15 günlük bebegim 7.660 kilo bundan 1 hafta önce enfeksiyon geçirdi hasta oldu tamda dis zamanına geldi . Ishal oldu zayıfladı haliyle ek gida kabul etmedi . Ama kaynvalimden her gördüğünde emzirmiyomusun yemek yedirmiyosun diyo soruyor . Kilo alsaydı kilolu olsaydı diyo sürekli hep bu konu hakknda eşimle tartışıyoruz. Her gören zayf diyo ama doktor ayına gore normal diyor zaten rahatsızlandı zayıfladı ama anlatamıyorum bunu kimseye artık çok üzülüyorum canm çok skliyor bu konuya saygisiizlik yapmak istemiyorum ama bn açıkladıkça her gördüğünde bu çocuk zayf diyor artık çok yoruldum.