12 Mayıs’ta işe girmiştim hamileydim de doktorum 32.haftada çalışamaz raporu vereyim mi dedi bende yok iyiyim zaten masa başı çalışmak istiyorum dedim. Rapordaki haklarım neler hiç bilmiyorum tabiki . Neyse 37+0 ayın tam 13 ağustosa denk geldi yani ben tam 3 aydır çalışıyordum o haftada otomatik olarak çalışması raporun geçti dedi tamam dedim rapor alınca ne kadar alırım ne olur kaç hafta izin verilir bilmiyorum. Çalıştığım yerin muhasebesini arayıp sordum o da bana çalıştığın için 16 hafta izinli olduğumu söyledi ama ise henüz yeni girdiğin için rapor parası alamazsın dedi. Niye alamıyorum ki koca 3 ay geçmiş bundan sonra da orda çalışıcam . Bu işin doğrusu nedir beni bir aydınlatır mısınız çokta borcum var insalalh alabilirim ya