BeyzaN77 canım sakın bırakma şimdi şöyle bir sürüm var alması gereken besinleri alamıyor ve mamayla tamamlayacak aynı şeyi yaşadık sağıp veriyordum bende ve mamayı asla ama asla kabul etmedi beler denedim en son sütüm gelmiyor aç ağlıyor gece bi kaç yudum ağlıyor tükürüp alıyor 6 aylıktı 2 gece uğraştım o tükürdü ben verdim ağladı 3. Gece içti ama gündüz içmedi gece içmeye başladıktan 2-3 gün sonra gündüz içmeye başladı çok çabuk alışıyorlar şuan sadece mama ve ek gıda alıyor muhakkak mamayı kullanman lazım