htchkn Kızlar 4 buçuk ay önce sezeryan ile doğum yaptım. Alıntı öncedendw vardı ama şimdi dahada arttı ve kötü kokuda var. Sadece bendemi acaba. ? Birde ne yapmam lazım bol su içsem düzelir mi ? Suyuda az içiyorum da ben.
1Ana2Evlat htchkn enfeksiyon var canım bendede vardı geçen gittim doktora fitil verdi bi haplq bide bol bol su iç geçmiş olsun bi doktora git daha fazla artmadan