Merhaba herkese. Gurbette olduğum için bebeğimi bakıcıya vermeyi düşünüyorum. Bebeğim 6 aylık olacak eylülde. Ben de öğretmenim, okula başlayacağım. Yarım gün çalışmayı düşünüyorum. Bebeğim emiyor ve ek gıdaya da başladık biraz biraz. Sabah için süt sağıp bıraksam kaç ml yeter sizce? Ve bakıcıya alışması için neler yapabilirim? 2 hafta yeterli olur mu onları baş başa bırakmak için? Malum okulların açılmasına az kaldı. Emzik almıyordu bebeğim alıştı şimdi, emzikle uyuyor. Ya uyumazsa beni ararsa diye de endişeleniyorum. Tecrübeli annelerden dönüş bekliyorum. 🥹 Bu arada ücretsiz izin alırım diye planlamıştım ancak tanıdık vasıtasıyla birini bulduk o yüzden yarım gün için bakıcıya bıraksam diye düşünmeye başladım.