Minnikkiz Eski9 yani ben dediğimi kullandım bide bürümcük olanlar güzel diğerlerinden almadım kalın şal olunca yazın cok bunaltıyo gerçekten
Yusufagahinannesi Eski9 bence bir tane alıp deneyin gerçekten inanılmaz kaliteli ve güzel 10 tane olacağına 5 tane olsun polyester olmayan ince güzelinden olsun diye düşünüyorum ben
Eski9 Yusufagahinannesi carell pahalı geldi ama diğeri uygun ve renk çeşidi kumaş çeşidi çok fazla haftaya alacağım mutlaka 2_3 tane
Eski9 Hidayetliya20 şifon şalları da pek sevemedim o da çok rahat değil batıyor hissi verdi bana ben böyle kafamda pamuklu yumuşacık ince ama iç göstermeyen birşey arıyorum teşekkür ederim yine de
Minnikkiz Eski9 yok eni büyük zTen o yüzden katlama alanıda cok oludğundan iç göstermiyor dikkatimi çekmedi benim gözükseydi çekerdi😂
2cocukluNur Eski9 ili tane penye şal aldım canım bana pek yakışmıyor ön tarafı düzdün durduramıyorum ama rahat diye kullanıyorum 😀