Arsm- doktorunuz oturt dediyse bi şey olmaz, bebekler belli ediyor kendini tabi her bebek bir olmaz zamanı olabilir belki daha, oturmaktan sıkılınca da zaten mızmızlanıyor anlıyorsunuz ilk zamanlar ama biz yaşamadık o durumu kendi kendine oturmaya çalışıyordu zaten yattığı yerden tutunup doğrularak☺️ Doktor da bana sınır koymadı oturmak istediği kadar oturt destekleyerek dedi öyle yaptım ☺️