Merhaba, oğlum haftaya 8 ayını dolduracak, oda ayırma süreçlerine yavaştan başlamak istiyorum ama ne yapmalıyım nasıl yapmalıyım bilemiyorum. Bir de Eylül ayında bir tatil planımız var aynı odada kalacağız haliyle, bu bir sorun yaratır mı dönüşte mi başlamalıyım? Sizin süreçleriniz nasıldı paylaşabilirseniz sevinirim.