Merhaba herkese duam o ki gece mışıl mışıl uyuyan güzel beslenen sağlıklı evlatlarımız olsun. Biz bugün tam 1 haftalık olduk. Bugün benim kontrolüm vardı ve ultrason da rahmimde kan biriktiğini söyledi doktorum. Bunun için bir ilaç varmış ama Türkiye’de yokmuş getirmiyormuş sağlık bakanlığı. 1 hafta içinde kan boşalmazsa uyutup boşaltmam gerek dedi doktor çünkü çok sancılı bir işlemmiş. Yaşayan var mı ? İnşallah kimse yaşamaz.