Pellsssp Merhaba, bebeğim 2.5 aylık. Uyumadığı zamanlarda hep kucakta olmak istiyor. Ana kucağında duruyor mu bebekleriniz? İnternette hep babybjörn önerisi görüyorum ama çok pahalı, başka marka model kullanan memnun olanlar yazabilir mi?
Deletedmom_28 Pellsssp şu elim kolum oldu diyebilirim 6 aylık şimdi 2 aylıkken kullanmaya başladım titreşimli müzikli !](https://)
delirmeceler Pellsssp bende ikizlerim için kullandım 2 ay çok rahatlamıştım kesinlikle gerekli sıkılsada 30 dak işinizi görüp rahatlar dinlenirsiniz
Nereleregidem Pellsssp bence de alın pişman olmazsınız ben çok pişmanım. Oto koltuktan bozma bir şeyim vardı tuvalete giderken koyuyordum ondan da düştü 🤯 emniyet kemerli bir ana kucağı hayat kurtarır
Pellsssp Damlasu23 kesinlikle ihtiyaç işe yarıyor oluluna çok memnun oldum sizinki hangi marka modeldi
SunnyG Bende manuel model var. Kendim sallıyorum yami. Bazen durmadığında vs iyi oluyor. Ama iki saatten fazla kullanmak önerilmiyor.