9 ay 15 günlük bebeğim var. Sosyal, güleç, hareketli, emekliyor, tutunup kalkıyor, babıldaması var, göz temasımız iyi ancak son 15 gündür adına dönüp bakmıyor. Babası veya başkası seslenince daha net baksa da bana asla dönüp bakmıyor. Ekran neredeyse 2 aya yakın süredir hayatımızda yok zaten 15 gün öncesine kadar bakmamak gibi bir sorunu da yoktu. Kucağımıza alınca kanatlarını çırpar gibi elleri ayaklarını çırpıyor ve insan buradaki felaket senaryolarından inanılmaz etkileniyor. Ailemde de örneği olduğu için anksiyete atakları geçiriyorum artık. Neler yapabilirim