Beza_kose28 bence kullanılması yönünde değilim benım ikiz bebeklerim olduğu halde o kadar zorlamdım ama hiç öyle bir yola basvurmadım neden bebeklerime böyle birşey gerek duyayım sürekli o şekil olmaz sonuçta bebek bu illa ki huysuz olur uyumaz durmaz Annelik de savasmaktır kolay yol seçmek bencillik olur ve bence doktorlarda pek önermıyor