Suyu sadece mama kullanan bebeğe önerdi doktorum yani anne sütü alıyorsa werme dedi ama çok sıcak olduğu zaman bnm kızım 4 aylık 1 çay kaşığı bazen weriyorum bulunduğum yer öle sıcak olmuyo yani bide tok karnına werim cunki açken su midesini kapliyo we bebek emmiyo 💐