Kızımın vücudunda ve ellerinde biseyler çıkıyordu öncedende paylaştım bir çok post hatırlayanlar vardır sonradan uyuz denildi bugün doktor kontrolümüz vardı uyuz diyen doktoru bulamadık başka doktora göründük bu uyuz değil kim dedi uyuz diye gece yanığı bu dedi üç gün wilkinson pomad kullandık ne yani şimdi boşuna mı kullandık gece yanığı nedir dermatolojiye gorunmemizi söyledi ama randevu bulamıyorum hiç bir yerde hangi doktora inanacagimi şaşırdım caresizlik çok kötü birşey gerçekten önceden resimde paylaşmistim şimdi hafifledi yaraları azaldı başına gelen varmı ne yapacağım ben yarın başka doktora daha götüreceğim profesöre götürücez birde o baksın dedik ama nedir bu böyle hepsi farklı şeyler söylüyor