Benim ilk çocuğum hiç uykuyu sevmezdi hayret ederdim ben bile o kadar uykuyla ayakta duramam bu çocuk nasıl uyumadan duruyor diye 4-5 aylıkken sabahtan akşama kadar uyutmaya çalışmasam ayakta dururdu. Kayınvalidem hep çocuk uyuya uyuya büyür nasıl büyüyecek uyumayınca derdi. Şimdi 3 yaşında boyu kilosu yaşıtlarıyla gayet iyi oranda. Beyin gelişimi de öyle bir konuşur büyümüş küçülmüş gibi. Büyüme hormonu en çok uykuda salgılanır diye duymuştum ama işte uyumadan da büyüyor demekki 😄