Meryemm42 4 ay sonuna kadar omzunda yattı kipiramadan 2 saat otururdum 🤣ayy orda evlenir gider bu diyordum ayağımda hiç sallamadim.yerine koyduğum an uyandırdı en fazla yarım saat uyurdu koyduğum yerde.deli olucam bı gün derdim.taaa kişi sallanan Ana kucağında uyumaya alıştırana kadar.kurtarici oldu bana nereye gitsem taşıdım şehir içi şehir dışı o zaman rahatladım tavsiye ederim.sonra sonra uzuyor uykular. 7,5 aylık şuan bazen Yatağini istiyor bazen ki çoğu zaman hala ana kucağında yatıyor.en az 1 saat bazen 2. Ana kucağı benim için icat edilmiş en iyi gereç.en azından işimi yapıyorum dinleniyorum.gercekten tavsiye ederim.