Merhaba anneler, kızım 10 aylık 1-2 haftadır yemek yediremiyorum sürekli emmek istiyor yedirmeye çalışırken meme diye ağlıyor. 2-3 saat emzirmeyip tam acıkmasını da bekledim durum aynı. Sütüm doyurur mu ? Kaka sayımız da güzel günde 2-3 bazen 4 bile oluyor. Önerilerinizi bekliyorum 🙏🏻