Dogum yapalı bir yıl oldu ve henüz adet görmedim 1 yıla kadar normal kabul edildiği için de doktora gitmedim açıkcası ha oldu ha olacak derken halen gelen giden yok artık doktora gitmenin zamanı geldi nasıl bir işlem yapılıyor acaba yoksa sadece ilaç verip geçiyor mu doktor tecrübeli anneler yardım lütfen 🎈🎈