Benim kızım 19 aylık oldu benimde peşimden ayrılmıyor mutfağa gidiyorum sürekli kucağıma gelmeyi istiyor kahvaltı bile kucağımda yapıyorum bu aralar ağlama krizleri bizde de var bende dışarıya cikartiyorum stresini atsın diye. Bu arada kızım 1 Yaşından beri hiç kilo almadi bu normal mi aşırı hareketli. Ama 13 aylık kilosu 9 kg şimdide ayni😔😔