Pastörize şişede süt aliyorum mayalama ısısında ısıtıyordum bır kutu activia ile karıştırıp kaplara döküyorum bu şekilde mayalanıyor annem bugün bu böyle sağlıklı mı sence dedi activia falan kullanıyorsun dedi ama böyle de taş gibi tutuyor sizce sağlıksız mi yanlış mı yapıyorum