ankarahanimefendisi ben de gördüm onuuu😯 minnacık sarı bir örümcek gibi dimi, normalde asla görünmez ama telefonda gezinince görünüyor. Ne olduğunu nerden geldiğini ben de bilmiyorum. Evde sadece iki saksı bitkim var, onlardan gelmiyor. Bi ara hatta bizi bi şeyler ısırıyordu ama ne olduğunu bulamadık, sivrisinek ısırığı gibi de kaşınıyordu sonra bu böcekleri görünce acaba bu mu dedik. Çatı katının bir altında oturuyoruz kuşlarla mı ilgili diye de düşündük ama net değil hala.