Acu_ ben kullanmadım onda paraben falan var içeriği temiz değil. Okuyun isterseniz içinde yazıyor. 🥴Kızıma hiç kullanmadım 5. Ayda ek gıdaya başladım herşeyi verdim alerjisi cıkmadıgımı için cok düzenli besledim. 8.5 aylıkken kan tahlılı yapıldı herşeyi gayet iyi ekstra takvşyeye gerek yok dendi. Suan 11 aylık hala herşeyi veririm. 7aylıkken mamayı kendi bıraktı suan emzirmeye de devam ediyorum. Meyvesi yemeği kahvaltısı hep düzenli vermeye calısıyorum. Cok şükür iyi yani