6.5 aylığız. Sütü ayın göre yapıyorum biraz içip kalanı bırakıyor bi kaç saat içinde kalanı tütketiyor. Ama o tüketene kadar elimde biberon geziyorum. 1 saat geçiyor döngü yine devam ediyor. Tek seferde yiyipte 3 saat ara yapabilen varmı ya bebeklerin hepsi mi böyle