Merhaba, 35 günlük kızım bi kaç gündür sebebini bilmediğimiz bi şeyden ötürü sürekli ağlıyor idrar tahlili yapıldı rutin muayenelerinde bir sorun yok tertemiz. Fakat bu huysuzluk ne anlamadık. Doktorumuz emzik kullanmayın demişti ama bi tek emzikle biraz sakinleştirip uyutabiliyorum. Sizler kullanıyor musunuz doktorunuz ne önerdi bu konuda. Gaz damlası kullanıyoruz bu arada gazı var diyecekler için. Gündüz bir türlü derin bi uykuya dalamıyor