Melis2015 bbmsari belirtileri neydi acaba bizde 2ay 21 günlüğüz elimiz sürekli ağzımızda salya akitiyoruz dış kaşıyıcı aldım onu surttukce rahatlıyor bebeğim dış için çok erken olduğunu düşünüyorum ama erken cikaranda oluyormuş 25nde kontrolü var o gün doktoruna gostermeknistiorm
Ygzpri bbmsari merhaba dişi cıktımı acaba ? Benim oğlumda 3.5 aylık dişten şüpheleniyorum ama erken cıkması iyi değil erken çürür diyorlar korkuyorum
bbmsari Aynen bizimki de öyle çok salyası akıyor eli sürekli ağzında ben de diş kaşıyıcıyla rahatlatmaya çalışıyorum normalde iştahsızlık olur diyorlar ama bizimki sürekli emiyor emzik de tutmadığı için resmen beni kullanıyor gece gündüz
Melis2015 bbmsari aynı bizde emzik kullanmadığımız için beni kullanıyor ayy inslalah hayırlı zamnda çıkarır ya
bbmsari Ygzpri hala aynı henüz çıkmadı ama huysuzluk hafif ateş ve ne bulursa ağzına götürme devam ediyo ne zaman çıkar bilmiyorum, herkes bi şey diyor çok itibar etmemek lazım çürümeye yatkınlık genetikse bir yaşında bile çıksa çürüyeceği varsa çürür bence