Minnosannesii maalesef kör sinek VS değil bu, çerkezköyde geçen yılda vardı biz ilaçlama firmasıyla görüştük bitki diplerinde çoğalan bir böcek iş binamızın yanı boş ağaçlık alan ve yazın bu dönemde aşırı dolu yordu, boyları 10 cme kadar çıkıyor hatta bazı bölgelerde, uçabiliyorlar bitten küçük ve uzun yapıları var, ilaçlama kar etmiyor tek çözümü geldikleri saatte camları kapatmak öğlen 12de başlayıp akşam 4e kadar geliyorlar sonra yoklar, eve girende ertesi güne sağ kalmıyor ancak ısırıyor ve her yere uçabildiği için sıkıntı