Bugün itibariyle 3 ay 24 günlük olduk. Fakat neredeyse bir haftadır geçmeyen sulu kaka durumumuz var. İshal tam diyemiyorum çünkü sanırım bebeklerde ishal demek için günde 10 dan fazla kaka yapması gerekiyormuş. Belki yanlış biliyorum bilmiyorum. İnternete her zaman güven olmuyor. Fakat bizimki hem yeşil hem de çok cıvık. Mukusta var. Mukus hep vardı. Hatta doktor kontrollerinde hafif alerjik durumu var ama başka bir belirtisi olmadığı için çok kurcalamaya gerek yok demişti. Şimdi bir haftadır böyle bir artış olmasına anlam veremiyorum. Yeni bir vitamin kullanmaya başlamıştım belki ondan böyle oluyor diye düşündüğümden bıraktım ve 3 gündür almıyorum. Değişen bir şey yok. Doktor probiyotik önerdi kaka da kan görürsen mutlaka gel dedi. Şimdilik diyete gerek yok dedi fakat benim içim rahat değil. Gerçekten alerji mi yoksa yazlıktayız üşütüyor mu emin olamıyorum. Dün ilk defa azıcık parlak yeşil kaka gördüm. Sizce alerji olabilir mi? 1 haftaya doktor kontrolümüz var. O zamana kadar en azından süt ve ürünlerini tüketmeyeyim diyorum. Çünkü gün içinde çok tüketiyorum.