Bizde Şuan 2 aylığız 15.günde bizimde çok fazla gaz sorunumuz başlamıştı ve büyük tuvaletemizi haftada bir yapıyorduk damlalar birazcık olsun rahatlattı, bebekler için zeytinyağını bende aldım kullandım bebeğimde ama verdiğimde de aynıydı ve bebekler için olsa bile boğazını yakıyor 😣 Şuan kendimde Demir ilacını bıraktım zeytinyağını ben kullanıyorum günde bir tatlı kaşığı sorun ortadan kalktı diyemem ama normale dönüyor gibi , süt yapsın diye çaylar kullanıyordum onları da bıraktım belki onlar bu kadar zorluyordu onu. Bir de D vitamini olarak ocean kullanıyoruz devit3 ile başlamıştık onu kullandığımızdan sonra oldu ne olduysa 😣 bütün yolu deniyoruz