Bebeğim iki haftalık sma kullnyoruz lakin bebeğim tadını beğenmedi gibi ve gaz sorunu çok yaşıyoruz . Değiştirsem mi diye düşünüyorum lakin ne kullanacgimi bilemedim sancıları çok oluyor omzunda sırtını sivazlamama bile izin vermiyor ayaklrni karnını gotryor sıkıyor perişan ediyor kendini. Mosmor oluyor. . Öneri ve tavsiyeniz alırız