Çok uzunca araştırıp karar veremeyip gidip İKEA’nın klasik mama sandalyesini aldım😂 mamas Papas diye çıktık yola. Fiyatından dolayı vazgeçtim. Diğer ayaklı sandalyeler fazla hantal. Kademeli vs özellikleri de mama sandalyesi için anlamsız geliyordu zaten. Üstüne İKEA’nın sandalyesi dün, uzun zaman sonra yarı fiyatından daha düşüğe stoğa girince hemen aldım iki tane. Trendyol’da 1000₺ civarıydı. Kendi sitesinden 369₺ye aldım. Bence kaçırmayın.