Hanımlar günaydın aklıma uzun süredir takılan bir sorun var . Oğlum yürürken sol kolunu yukarıda tutarak yürüyor yani koşucular dirsekten kırıp içe doğru tutuyor ya kolunu aynı o şekilde yürüyor . Sağ kolunu da sallayarak yürüyor genel de bunu hızlı yürüyeceği zaman yapıyor . Doktora gittik bir sorun yok birde ftrye götürün dedi ama aklımdan bir sürü senaryo geçiyor. Hiç böyle bişey yaşayanınız veya etrafınızda gördüğünüz oldu mu ?