Mucize16 büyüğüm 14 yasinda küçüğüm 2 yasinda çok rahat büyütüyorum mesela dün uyurken ablasına bırakıp denize gittim(deniz 5 dk) her işimi rahatlıkla yapıyorum birbirlerine de çok bağlılar benim ki biraz fazla ama büyüğü kendini idare edebilecek yasta olmalı yoksa anne ve büyük çocuk yipraniyor