Sedakr42 Kızlar bebeğim 4 ay 11 günlük bu ara çok saçları dökülüyor her yerden saçını topluyorm resmen. Döküleceğini biliyorum tabi ama bu kadar yoğun bir dökülme normal mi ki acaba. Not: herşeye pimpirik yapan anne😂😅
balyanak53 Sedakr42 6. Ayda yeniden çıkmaya başladı bizim de çok döküldü. Yattığı yer hep saç oluyordu 👀 benim de tabiki çok döküldü ve Allah’ın Hikmeti ikimizin de aynı anda dökülüp aynı anda yeniden çıkmaya başladı 💕
Sedakr42 Cicek_Gokce46 oğlumun bu kadar çok dökülmemişti kızımın çok dökülünce korktum teşekkür ederim 😊
Sedakr42 balyanak53 yaa aynen vala yattığı yer kıyafetleri boynunun altı hep minik minik saç oluyor bu kadar çok olunca korktum bende 😅😅
Sedakr42 balyanak53 benimde aynı aşırı dökülüyor inşallah geri çıkar hepsi yoksa kel kalıcaz ana kız 😂