Aysenur42 Merhaba, bizim değerlerimiz aşırı yüksek değildi ama doktor yine de takibe alalım demişti. 10 gün sonra kan tahlilini tekrarlayıp baktığımızda 61’den 65’e çıktı değer. Ardından 1 ay sonra tekrar kan tahlili yaptık ve bu sefer 67 olmuştu. Yani doktor bize bu değerlerin sorun olmadığını ama düşüşe geçtiği bir nokta olup olmadığını görmek açısından takip etmenin önemli olduğunu söyledi. Sebebi böyle bir durumda bilinmiyor tabii ki. Şimdilik takipteyiz. Doktor mümkün olduğunca ilaç kullandırmayın dedi. Sadece 2 hafta önce mikrobik salgın kapınca 2 kere balgam sökücü vermek zorunda kaldım. Şimdi önümüzdeki ay tekrar kan tahlili yapıp baktıracağız. İnşallah sürekli bir artış görülmez ve düşmüş olur. Sizinkinin değeri kaç çıktı? İnşallah sizin de önemli bir sonuç çıkmaz.