Sevgili anneler kızımın doğum günü oldu sonrasında bebişim değişti.Sürekli sinirleniyor her şeyi eline almak istiyor olmayınca kendini sıkıp bağırıyor (gökyüzüne dokunmak istiyor) siz de durumlar nasıl, normal bir süreç mi bebeğimi tanıyamaz oldum resmen yumruk yapıp poposunu sıka sıka bağırıyor arada da değil yani 1 dakika arayla desem yeridir. Önceden bol bol oyun oynardık etkinlik yapardık şimdi azıcık oynayıp emekleyip kaçıyor. Tecrübelerinizden yararlanalım sizde neler var, neler yok 🥰